5/26/2015

Nauka to pokarm dla rozumu.

Hej kochani! Ostatnio mam naprawdę bardzo mało wolnego czasu. Ciągłe poprawianie ocen... Jestem wykończona. Myślę tylko o ocenach. Można zwariować! Mam nadzieję, że moja praca nie pójdzie na marne. Mimo wszystko nauczyciele mają i zawsze będą mieli rację jeżeli chodzi o naukę. Lepiej się uczyć systematycznie... Czy coś z tego zyskujemy? Z całą pewnością mogę stwierdzić, że nauka to wbrew pozorom nie jest strata czasu. Dzięki niej w przyszłości będzie nam o wiele łatwiej. Nauka poszerza nasze horyzonty. Zdobywamy wiedzę z różnych dziedzin życia. Młodzież w dzisiejszych czasach kompletnie nie ma zapału do nauki. Wielu uważa, że nie jest im do niczego potrzebna i że bez niej sobie poradzą w życiu. Kiedy byłam mniejsza sama tak uważałam. Ale teraz, z perspektywy uczennicy kończącej gimnazjum muszę przyznać, że nauka jest czymś niezmiernie ważnym, płyną z niej same korzyści.
Zmieniając temat... Mimo okropnej pogody i ciągłej nauki znalazłam chwilę czasu na zdjęcia.
Efekty oceńcie sami!












11 komentarzy:

  1. Lepiej się uczyć systematycznie. Masz racje. Coś o tym wiem... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny blog :)
    http://vicia-viki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się jeśli chodzi o nauke. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądamy na tych zdjęciach :D
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę się uczyć :(
    U mnie też sporo poprawiania ocen
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, nauka naprawdę się przydaje!
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! :d

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! :)

    Zapraszam do siebie! Jak się podoba zaobserwuj :*
    http://maggmagicstories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupelnie sie z toba zgadzam, bez nauki czulabym sie dziwnie... serio moze to dziwne ale to juz dla mnie rutyna
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula :)
    Nauka jest b.ważna ☺

    http://zollysx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne Zdjęcia <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń